Ben jij onze nieuwe collega die ouders als eerste feliciteert met de geboorte van hun kindje?

Waar anderen stoppen, begin jij! Als medewerker van de bereikbare dienst zorg jij er voor dat onze cliënten en kraamverzorgenden bij je terecht kunnen als het kantoor is gesloten. Jij zorgt ervoor dat de telefoon vriendelijke opgenomen wordt en dat de continuïteit van de kraamzorg gewaarborgd is. Tijdens je dienst kun je vragen krijgen van cliënten, kraamverzorgende en/of verloskundigen. Je zorgt voor de juiste inzet van collega’s tijdens bevallingen en de bijbehorende kraamweek. 

Je hebt een goede dosis geduld, bent oplossingsgericht en een luisterend oor waar nodig. 

Voor de start van je dienst krijg je van ons een uitgebreide overdracht waardoor je tijdens je dienst exact weet wat je moet doen. Loopt het anders dan verwacht? Dan is aan jou de uitdaging om de kraamverzorgenden en de cliënten zo optimaal van zorg te voorzien. Het fijne aan deze baan? Je kan werken vanuit huis! De bereikbaredienst start op werkdagen om 17:00 tot de volgende dag 09:00. In het weekend begin in je op vrijdag om 17:00 en draag je op maandag om 09:00 de dienst weer over. Doordat wij een kleinschalige organisatie zijn, kan het ook zijn dat je af en toe (in overleg) ook de bereikbaredienst overdag hebt. 

Je bent flexibel, kunt snel schakelen en je weet dankzij je helicopterview overzicht te houden in een hectische werkomgeving. Het is een uitdaging om de beschikbare medewerkers zo goed mogelijk in te zetten ten opzichte van de zorgvraag, waarbij je het belang van onze cliënten, kraamverzorgenden, relaties (bijv. verloskundigen) en de organisatie nooit uit het oog verliest. Je bent geïnteresseerd in mensen, beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden (motiveren en enthousiasmeren) en bent een echte teamplayer.

Wat zoeken we?
  • Jij zorgt voor een optimale inzet en planning van onze kraamverzorgenden, leerlingen en stagiaires in de avond en nacht.
  • Je bent minimaal twee weekenden én 8 doordeweekse dagen per maand beschikbaar.
  • Je dienst begint om 17:00 en eindigt om 09:00, met uitzondering van de weekenden. Dan begint je dienst op vrijdag 17:00 en eindigt op maandag om 09:00. In vakanties is er in overleg een uitzondering en heb je de hele dag bereikbare dienst. Doordat wij een kleinschalige kraamzorgorganisatie zijn, zullen er ook diensten zijn waarin de telefoon niet gaat.
  • Alles wat je doet, leg je nauwkeurig vast in ons planningssysteem.
  • Je gaat uitdagingen niet uit de weg en houdt, rekening met de wensen en behoeften van onze cliënten waar mogelijk.
  • Mogelijk in de toekomst uitbreiding van werkzaamheden.
Van ons krijg je
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden met de mogelijkheid tot verlenging
  • Een passend salaris conform FWG 35 volgens de Cao Kraamzorg 
  • Een passende vergoeding per bereikbare dienst
  • Goede werkmaterialen
  • Goede arbeidsvoorwaarden: pensioenregeling, 7 weken verlof, eindejaarsuitkering van 7,7 % en meer fijne extra’s
  • De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen, bijvoorbeeld door middel van trainingen
Zullen we kennismaken?

Enthousiast geworden? We maken graag kennis met je! Solliciteer direct via deze vacature. Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Amy via amy@kraamzorgthuis.nl

Scroll naar boven